Toimitilojen brändäyksellä lisätehoa myyntiin ja viihtyvyyttä työympäristöön

Hyvin brändätyn yrityksen markkinointimateriaalit ovat yhteneväisiä: Esite, logo, käyntikortit ja nettisivut ovat saman näköisiä, ja myös niiden viesti kertoo samaa asiaa. Blogin ja esitteiden kuvissa on käytetty yrityksen värejä esimerkiksi vaatetuksessa ja kuvien irtaimistossa. Myös yrityksen tuottamissa videoissa näkyy brändi. Tämä luo yhtenäisen ja uskottavan kuvan asiakkaalle. Hän yhdistää erilliset ja erilaiset markkinointiviestit samaan yritykseen. Brändäyksen ei kuitenkaan tulisi loppua vain markkinointimateriaaleihin, vaan sen tulisi jatkua myös yrityksen toimitiloihin.

Sähköpöytä on monipuolisen toimiston peruskaluste

Sähköpöytien suosio toimistoissa näkyy myös Sisun toiminnassa. Uusia pöytiä on toimitettu samalla kun vanhoja kiinteitä pöytiä on viety paluukuormassa varastoon. Kauttamme saa niin uusia kuin käytettyjäkin sähköpöytiä. Mutta miksi yrityksen pitäisi satsata kalliimpaan pöytään? Entä tarvitsevatko kaikki työntekijät oman sähköpöydän?