Asiakkailtamme on tullut paljon samankaltaisia kysymyksiä palveluihimme liittyen, tämän vuoksi päätimme vastata niihin Yleisimmin Kysytyt Kysymykset eli FAQ-osiossa.

Miksi ostaisimme työtiloihimme palvelut ja kalusteet juuri SISUlta?

–       Meidän kauttamme saatte palvelut yhden yhteyshenkilön kautta suunnittelusta toteutukseen. Tämä on meille tärkeä asia, sillä useampien yhteyshenkilöiden käyttäminen esimerkiksi siirrettäessä myynnistä toteutukseen tarkoittaa useampia välikäsiä ja useampia mahdollisuuksia tehdä virheitä. Meille laadunvarmistus ja asiakastyytyväisyys ovat tärkeimpiä asioita, siksi asiakkaamme saavat kaikki palvelut yhden yhteyshenkilön kautta.

–       Avaimet Käteen –palvelu. Asiakkaamme ei tarvitse osallistua kuin suunnitteluun ja vastaanottotarkatukseen. Asiakkaan luovuttaessa tilojensa avaimet meille, me huolehdimme, että sovitussa aikataulussa pysytään. Asiakas saa tulla suoraan tiloihin, jossa sovitut remontit, kalusteet, toimiston sisustus– ja -oheistarvikkeet IT-hankinnoista lähtien ovat toimivia ja käyttövalmiina asiakkaillemme.

–       Olemme markkinoiden kustannustehokkain toimija. Käyttämissämme IKEAn kalusteissa on jopa 20 vuoden takuu, eli laadusta ei tarvitse tinkiä, mutta massatuotannon mahdollistamat hintaedut. IT- ja toimistotarvikkeiden tavarantoimittajien kanssa olemme neuvotelleet valmiiksi roimat alennushinnat isojen ostomääriemme ansiosta.

–       Rahoituspartnerimme ansiosta voimme auttaa joka tilanteessa olevaa yritystä saamaan viihtyisät ja tehokkaat toimitilat. Meillä on mahdollista saada yritysilmeen mukaiset työtilat 12:a, 36:n tai vaikka 60 kuukauden leasing-sopimuksella.

Mitä hyötyä viihtyisästä työympäristöstä olisi meille?

–       VTT:n tutkimuksen mukaan työtilat ovat merkittävä tekijä kysyttäessä työntekijöiltä oman työn tehokkuutta ja työn mielekkyyttä. Työtilojen muunnettavuus, akustiikka avokonttoreissa ja työpisteiden sijoittelu parantavat  työn tehokkuutta huomattavasti. Työtilojen kalustukseen ei silti tarvitse käyttää suuria summia, sillä kalustuksen osuus kokonaiskustannuksista työntekijää kohden vuodessa on vain n. 1% (Toimitilojen tehokkuudeen ja toimivuuden mittaaminen työpistetarkastelun perusteella, Kari Nissinen).

–        Yritys viestii, halusi tai ei, työtiloillaan jotain asiakkaille ja työntekijöille. Yritys itse päättää onko nämä tahattomat viestit positiivisia vai negatiivisia. SISUn avulla työtilat valjastetaan yrityksen brändille hyötykäyttöön ja viestintä on suunniteltua. Työntekijät ovat iloisempia ja pirteämpiä, työtilasuunnittelulla saavutetaan tehokkuutta (innovaatioympäristöt, rauhalliset työskentelyolosuhteet). Varoituksen sana: asiakkaat saattavat tykästyä tiloihinne ja ovat teillä jatkuvasti käymässä.

Miten nopeasti voitte saada “tuunattua” toimistomme?

–       – Tämä riippuu toimitusmääristä. Jos tilaatte 1-10 työpisteen toimistokalusteet ja tehosteremontit, niin toimitusaika on 1-2 viikkoa tilausvahvistuksesta. Kymmeniä työpisteitä tilattaessa toimitusajat ovat 3-4 viikkoa. SISU D2-Myymäläkonseptien toimitusaika kalusteiden tilauksesta on 5 viikkoa.

Mitä palvelu maksaa?

–       – Maksun suuruus riippuu työpisteiden ja uuusittavien kalusteiden määrästä. 12 kuukauden rahoituksella yksi täydellinen työpiste (pöytä, tuoli, laatikosto, arkistointikaappi) alkaen 59,50€ / kk.