Hyvin brändätyn yrityksen markkinointimateriaalit ovat yhteneväisiä: Esite, logo, käyntikortit ja nettisivut ovat saman näköisiä, ja myös niiden viesti kertoo samaa asiaa. Tämä luo yhtenäisen ja uskottavan kuvan asiakkaalle.

Brändätty toimisto viestii yrityksen arvoista ja lupauksista. Se on suunniteltu henkilökuntaa ja asiakkaita varten.

Brändäyksen ei kuitenkaan tulisi loppua vain markkinointimateriaaleihin, vaan sen tulisi jatkua myös yrityksen toimitiloihin. Aikaisemmin olemme kyselleet sosiaalisessa mediassamme, millaisen ensivaikutelman asiakas saa toimistoltasi? Brändäämällä toimitilat voimme vaikuttaa tuohon ensivaikutelmaan ja muokata sitä haluttuun suuntaan. Brändätty toimisto viestii asiakkaalle heti ensisilmäyksellä, että hän on tullut oikeaan paikkaan.

Se kertoo myös, että olet ylpeä brändistäsi ja osaamisestasi sen taustalla. Brändätty toimisto on enemmän kuin vain logo työtilan seinällä, vaikkakin sekin on hyvä alku oikeaan suuntaan. Hyvin brändätty toimitila viestii yrityksen arvoja ja kertoo tuotteista ja toimialasta. Se on kokonaisuus, joka parhaimmillaan tekee työtilasta viihtyisän, työntekijöille toimivan sekä toimii positiivisesti asiakkaan ostopäätöksen tukena.

Toimiston brändäys ei ole pelkästään sisustusta, vaan siinä otetaan huomioon yrityksen tuotteet, arvot ja lupaukset sekä työntekijät ja asiakkaat. Lopputuloksena on yrityksesi näköinen työympäristö, joka kertoo tarinaa, ottaa huomioon yrityksesi tarpeet ja houkuttelee myös hyviä työntekijöitä viihtyisyydellään.

Toimitilabrändäyksen ei tarvitse olla kallista. Kuten kaikessa suunnittelussa, niin tässäkin otamme huomioon asiakkaan budjetin ja etsimme ratkaisuja, jotka onnistuvat budjetin raameissa. Se voi sisältää pintaremonttia, uusien toimistokalusteiden hankintaa ja graafistasuunnittelua tai vaikkapa vanhojen kalusteiden ja tavaroiden uusiokäyttöä ja tuunausta. Me kuuntelemme toiveitasi ja etsimme sieltä sinulle sopivan ratkaisun. Otahan siis yhteyttä, jos haluat Sisun kumppaniksesi toimitilasi brändäykseen.

Päivitetty 2020