Työympäristö työhyvinvoinnin tukena
Huolellisesti suunnitellut tilat ovat investointi ihmisiin Työympäristöllä on merkittävä rooli…
Huolellisesti suunnitellut tilat ovat investointi ihmisiin Työympäristöllä on merkittävä rooli…
Akustiikan monet mahdollisuudet työympäristössä Tilan akustiikkaa suunniteltaessa on tärkeää ottaa…
Työympäristön akustiikkaratkaisuilla on merkittävä vaikutus työntekijöiden terveyteen, hyvinvointiin ja tuottavuuteen.…
Toimitilojen monet mahdollisuudet. Toimitiloja tarjoavia tahoja löytyy monenlaisia ja tilaratkaisuja…
Valloittavat viherkasvit sisustuksessa 🌿 Sisustussuunnittelussa luonnon elementeillä ja viherkasveilla tuodaan…
Nykypäivänä etätyöskentely on osa arkea, joka yhdistetään lähinnä kotona ja…
Talven saapuessa on aika laittaa työpisteen valaistus kuntoon Mitä valoa…
Pienillä muutoksilla parempaa työhyvinvointia Paluu tietokoneiden äärelle kesälomien jälkeen on…
Sisu oli puhumassa tietoturva-aiheesta sisustuksen näkökulmasta hiljattain järjestetyssä Tietoturva-aamiainen tapahtumassa…
Lue toimiston valaistuksesta kertova CityMarkin artikkeli täältä: Valaistusartikkeli_Citymark marraskuu 2017…
Valaistuksella vaikutetaan työyhteisön hyvinvointiin ja viihtyvyyteen läpi vuoden. Hyvä sisätilan…
Työelämä alkanut sijoittua avotoimistoihin, jotka voivat huonosti toteutettuna olla haastavia…
Hyvin brändätyn yrityksen markkinointimateriaalit ovat yhteneväisiä: Esite, logo, käyntikortit ja nettisivut ovat saman näköisiä, ja myös niiden viesti kertoo samaa asiaa. Blogin ja esitteiden kuvissa on käytetty yrityksen värejä esimerkiksi vaatetuksessa ja kuvien irtaimistossa. Myös yrityksen tuottamissa videoissa näkyy brändi. Tämä luo yhtenäisen ja uskottavan kuvan asiakkaalle. Hän yhdistää erilliset ja erilaiset markkinointiviestit samaan yritykseen. Brändäyksen ei kuitenkaan tulisi loppua vain markkinointimateriaaleihin, vaan sen tulisi jatkua myös yrityksen toimitiloihin.